Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 15 oktober 2009 11:35

Jag tröstar mig med lite skor sålänge.  

Av Emelie - 15 oktober 2009 11:23

Är hemma från jobbet idag, har fått massa skit med ögonen igen. Var hos läkaren imorse, men dom visste inte riktigt vad det var.Så det är bara att vänta och se.. Tur att det inte var hornhinnan den här gången iaf! Så nu kommer jag få vara blind och skölja med massa saltlösning och droppar ett tag. Kul.

Sen blir man ju depprmerad då man ser att man fått tre frågor på min frågestund. haha, så ointressant var jag. Tur jag har lelle iaf, inte många som har en helt egen liten stalker, en snygg stalker dessutom!

Av Emelie - 13 oktober 2009 19:36

Frågestund? Har alltid tyckt att sånt är lite löljligt och knäppt. Men hey, jag sa att jag aldrig skulle börja blogga igen också? så nu när jag väl bjuder på mig själv, tänkte jag testa en sån. Jag har alltid undrat vad folk skulle fråga mig på en sån där löjlig frågestund.


NU NÄR JAG BJUR SÅ DET ÄR BARA ATT FRÅGA MIG OM VAD SOM HELST!
 

Av Emelie - 13 oktober 2009 19:16


Den här bara måste ses. Det är inte rösten som är speciell, det är känslan. This video gives me shills. Ni måste se hela för att förstå!

Av Emelie - 13 oktober 2009 19:08

Såhär brun var jag för bara en månad sen, hur fort bleknar man inte i detta vinterland?


  Hej brännan, vi ses i maj igen!

Av Emelie - 12 oktober 2009 20:13



Människan har sån jäkla härlig röst och jag kommer aldrig lessna utan fortsätta att höra på den 17 gånger om dagen! Yummi!

Av Emelie - 12 oktober 2009 18:55

Saker och ting har ändrats med åren, jag bju!


 
Det börja bra, nästan intressant. Jag som pluttis, 5 år.
 
Sara och jag gick i 6:an och tyckte att vi var stora coola brudar. Jag tror det börjar på F och slutar på jortis?
 
Jag började 7:an och linnea och jag försökte ge oss an vattenpipan!
 
Sommaren innan 9an. Visst ser jag liten och oskyldig ut? haha
 
Jag blekte sönder håret sommaren innan gymnasiet!
     
I 1:an blev jag blev brunett och fick för mig att klippa av mig håret.Provade en hel del hårfäger första året!
 
2:a året på gymnasiet
    
Nu är jag stor, vild och galen. Eller vad säger ni?

Av Emelie - 11 oktober 2009 15:09

Jag och Lelle mös på som bara den hos mig igår innan det blev utgång. Vi hade en jäkla bra förförfest, enyoy!

 
Give me your bitch eye baby!
 
äta äta äta!
 
Bildbevis på att jag inte kan bli brun på mina händer. They stay white!
  
GREEEEEEK!
 
Shake shake shake, what your mama gave you!
 

Sen drog vi vidare och mötte upp ellen för förfest, sen blev det framnäs. En lugn men lagomt trevlig kväll!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards