Alla inlägg under september 2009

bju

Av Emelie - 30 september 2009 21:29

måste ju bju på mig lite idag också, det är ju faktiskt fredag snart!
 
C-c-c-c-razy days.

Av Emelie - 30 september 2009 21:17

Idag har jag tillbringat dagen på parkskolan. Det var som sagt inte igår. Först var det verkligen hur kul som helst att träffa alla och få sig en update, men efter bara några timmat var jag sjukt less på det råtthålet och ville springa tillbaka till salongen. Tur att det bara var för en dag, imorgon är jag tillbaka. Vi tog klassfoto idag också, antar att jag kommer se likadan ut som alla andra ord. FREAKIN FRANKEINSTAIN!


Bilen fick följa med till stora staden också så på eftermiddagen gick jag och brudarna ut och käkade på mat companiet, och sen blev det tjejkväll. Aldrig att det har varit så drygt på stan nån gång!




Det här fick jag med mig hem:

Kofta, skärp och börs/väska- gina tricot

Byxor- hm

Graham webb serum- attityd


  Fin bild va? snart är jag lika bra som alla andra storbloggare?

Av Emelie - 26 september 2009 22:44

jag ska nog vara glad för dom riktiga vänner jag har och strunta i dom jag inte har. Ny filosfi, som startar nu!

Damlagspubben ikväll gick riktigt bra. Vi hade sålt lite mer än 100 biljetter, maten blev supergod och folket har då inte snålat när det gäller att handla i baren. Jag skulle egentligen ha stannat kvar och jobbat tills vi stänger ikväll, mellan 12-02, men syster mådde inte alls nå bra så fick lov att skjutsa hem henne. Sitter nu här hemma hos henne och ser på tv, medans hon snarkar. Stackarn, hoppas hon inte fått influensa eller nått sånt jobbigt!


Inatt ska jag vara chafför, känns drygt att vara vaken så länge då jag ska upp och städa från pubben kl 11 imorgon. Frågan är om jag ska gå och lägga mig en stund eller om jag ska hålla mig vaken tills dom ska hämtas? Jag som är nybliven chafför har ju som inte koll på läget ;)


Nåja, hoppas alla har en trevlig kväll. Jag ska njuta av att vakna upp nykter imorgon! För imorse var det ganska kämpigt. :P Natti natti!

Av Emelie - 26 september 2009 15:39

Har tänkt mycket på hur folk beteer sig. Endera är dom flest i min omgivning dum i huvudet, eller så är det jag som är dum i huvudet. Ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte om vilket.


Jag tror hela tiden att jag känner folk runtomkring mig och blir alltid lika förvånad när jag blir överbevisad om att jag inte gör det. Jag är så arg och ledssen på så många personer just nu, att jag inte riktigt vet vart jag ska he mig. Det är ensamt att vara ensam. Jag tror jag tar mitt pick och pak och åker till svalbard i tusen år? skulle sitta fint.


vem är det jag ringer, egentligen?

Av Emelie - 24 september 2009 20:43

 


I'm sick of this people

Av Emelie - 24 september 2009 19:00

hej och hå vad tiden går fort. Jag tyckte nyss jag kom hem från turkland, men det har snart gått en vecka. Bilder från resan kommer sen, jag ids inte nu.
 
b-b-b-b-b-b-boyfriend

Av Emelie - 20 september 2009 21:06

jag har haft en jävligt bra semester. <3
nu är jag lite brunare (fast att det bara var sol i3-4 dagar) och mycket gladare.
Berättar med sen, nu ska jag sova! natti

 
Jag bju!

Av Emelie - 11 september 2009 19:58

nu är det helg, finally! Imorgon drar jag till Alanya, fast det blir inte förren på kvällen. Vill åka nu! Annars så leker livet, fast att jag gärna hade varit och skakat lite röv på krogen med lelle och vicka, så tar jag det lugnt ikväll. Man kan ju inte ha roligt jämt? Eller? Nej nu får jag ta och skärpa mig, det kommer fler helger.


Annars så får ni ha det så bra den här veckan, det hoppas jag att jag ska ha!


Bild på mig och vicka i vårat happymoment. Haha, så kul! <3  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards